queenof2 Sadece ip, ağda maliyeti ile bitmiyor iş. Basit sanıyorsunuz herhalde saatlerce ayakta çalışmayı, memnuniyetsiz müşterilerle uğraşmayı. Dükkanın kirası elektirik su doğalgaz çalışanların maaşları ne ile ödeniyor düşündünüz mü hiç. Bu ülkede böyle ekonomi olduğu sürece fiyatlar gayet normal.
Zeynep230523