bebisannesi_ Bu değerler takip edilirken çok kısa aralıklarla kan alınmaz zaten içiniz rahat olsun. En fazla 10 gün 2 hafta ara verilir en yakın 1 hafta ama sağlıklı olan da en az 2 hafta. 7-8 ay gastro takipliyken oranın önerdiği bu şekilde idi. Haftada bir de alındığı oldu fakat bizim ast-alt çok çok yüksekti. Bu değerler bazen önemsiz yüksekte olabiliyormuş. Son yıllar da çocuk doktorlarının çok sıkça gördüğü bir durummuş. Hemen hemen benzer bir süreç yaşadığımız için endişenizi hissediyorum. Panik yapmadan sakin kalmaya çalışın. Ben kendimi darma duman etmiştim zamanında 🫠Oğlum da hiçbirşey de çıkmadı bizde de kas hastalıkları gün yüzüne gelmişti.. E nabıza girip ck değerine de bakıcam bizim nasıl gelmiş,bakınca size de yazarım. Gerekli tedbirleri alarak günlük hayatınıza devam edin. Bebişi de hareketlendirmek için bolca yerde vakit geçirin birde bu zıp zıp birşeyler oluyor sağlıklı olup olmadığını araştırarak yere basması için o tarz birşeyler bakabilirsiniz belki.