cauuv2 bugün yeni gidebildik doktora bebeğim kapıdan girdiği anda ağlama krizi geçirdi normalde sakin bir bebek aşırı ağladı kasıldı çırpındı su gibi Terledi muayene bile edemedi doktor yani sonra kan verdik orada da aynı şekilde ağladı. Ast alt düşmüş karaciğerle ilgili bir sorun gözükmüyor o yüzden Ck 317ydi öncekinde şimdi 312 çıktı. Sonuçları doktorla telefondan görüştük çok ağladığı için olmuş olabilir mi dedim o da evet ama iki seferde de üst sınırdan yüksek çıktığı için bir nöroloji görsün dedi önlem amaçlı ama bir şey olduğunu ben düşünmüyorum dedi yine de görmesini tavsiye ederim dedi eşim de kurcalama bir şey yok ağladığı için oldu çocuğu yıpratmaya gerek yok gitmeyelim diyor. 8 ay 5 günlük dönüyor yuvarlanıyor iki yöne de desteksiz kısa süre oturuyor destekli tam oturuyor ama emekleme ve ayak basma yok doktor ayak basmamasından da biraz şey yaptı ama bazı bebeklerde olabiliyor diye biliyorum