bebisannesi_ cemile161_ bebeğin yaşı / belirtiler/ kan değerleri tam olarak yazmadan bu şekilde bir ölümcül kas hastalığını örnek veriyorsunuz sonra da cevap vermiyorsunuz hepimiz anneyiz böyle bir şey bir anneyi nasıl etkiler biliyor olmalısınız yazdığınızdan beri çok kötüyüm aklıma herşey geliyor araştırıyorum ağlıyorum
cauuv2 bebisannesi_ benim bebegim de 8 aylık dün tahlil verdik ve bu degerler yüksek cıktı doktor karaciger enzimleri ve kas degerleri yüksek haftaya bidaha tahlil yapıcaz bakıcaz dedi o sırada 5 gün kullancagımız viral enfeksiyon ilacı verdi çünkü hastaydı yeni iyileşiyodu tam iyileşince ilaçla, haftaya düzelir diye tahmin ediyorum ama görmeden de bisey diyemem dedi insallah düzelir degerleri🙏🏻
bebisannesi_ cauuv2 geçmiş olsun kaç çıktı değerleriniz niçin tahlil yapıldı kasla ilgili bir problemi var mı
cauuv2 bebisannesi_ alt 61 , ast 97 kreatin kinaz 376, laktat 449 Rutin kontrol tahlili kasla ilgili yada baska bi sikayeti yok cocuk herseyi yapıyo şaşırdım ama hastalık atlattı onun kalıntıları olabilir dedi viral enfeksiyon surubu kullanıyoruz haftaya bidaha tahlile gitcez işte
esraalic bebisannesi_ bizde çok gittik yüksek diye ama yaptıkları hiçbir şey yok sadece kan alıp bakıyorlar takip ediyoruz diyorlar olan çocuğa oluyor çok ağlıyor kan verirken. Hatta Samsun’a Ankara’ya vs. Gittik tıbbi genetige gittik hiçbir şey çıkmıyor çok şükür bizde bıraktık artık cocugumuzun çok şükür bir belirtisi yok öyle.
bebisannesi_ esraalic öyle mi siz ne için gitmiştiniz bu değerler mi yüksek çıkıyordu kaç çıkıyordu acaba geçmiş olsun sevindim bişey çıkmamasına
esraalic bebisannesi_ teşekkürler ya tam olarak kaç çıktığını bilmiyorum ama baya 7 8 ayından beri gidiyorduk şu an 21 aylık hep yüksek deyip takip edeceğiz 1 ay sonra tekrar gelin dediler genetik test yaptırdık bir şey çıkmadı. Kaslarıyla ilgili problemler olabilir diye nörolojiye gönderdi orda da doktor bebek gayet normal görünüyor bir şeyi yok dedi ordan da bir şey çıkmadı bizde bıraktık artık yani.
ozzg Ben şimdi kan tahlili verdim sonuç Alt 154,Alp 271,Ast 105,Ck 70 doktoru bekliyorum sonuç göstermek icin
bebisannesi_ ozzg ck değeriniz normal belki karaciğeri yoran bir durum olabilir doktor inşallah güzel şeyler söyler geçmiş olsun 🙏🏻
eymenku bebisannesi_ çok değeri kas hastalığı habercisi oluyor evet ama direk hafif yükseklikte ilk akla gelmez mesela siz kalksaniz spor yapsanız böyle spor ağrısı oluyorya o zaman sizinde ck değeriniz yükselir bebeğiniz tombis mı eğer tombisse fiziksel olarak biraz geriden gelebilir benim oğlumda geç döndü geç ayaklandi aşırı bı kilosu yok ama persentile göre biraz ilerde gözüküyordu o dönemlerde yine de doktorun dediği gibi kontrole gidin bebise zeytinyağı ile masaj yapın elinden tutup bastırmaya çalışın küveti yarıya kadar su ile doldurun içine otursun eline iki oyuncak verin oynasın ama bunları bir görev gibi yapmayın öyle anne bebek vakti yapın eğlenerek oynayarak yapın bebise de iyi gelir kendini daha da dengede tutmayı öğrenir
bebisannesi_ eymenku teşekkür ederim çok tombiş değil fakat bizim hatamız çok yere bırakmamak oldu ilk çocuk acemilik yerler soğuk üşür vs dedik boş zamanlarda hep manuel anakucağında oturttuk biraz tembelleşti o yüzden şimdi zorlanıyor gibi geliyordu bize ama tahlilde böyle çıkınca acaba mı dedik doktor çok yüksek olmadığını tekrar tahlil yapacağımızı söyledi şimdi kafama takıldı bayram öncesi tekrar yaptırmak istiyorum ama eşim bayram sonrasına kalsın çocuk habire kan almasınlar vs diyor buradaki arkadaşlar da dmd vs örneklerle korkuttular sağ olsunlar
bebisannesi_ cauuv2 hastalık döneminde ilaç kullanımı oldu mu ona bağlı olabiliyormuş biz ilaç da kullanmadık öncesinde
zeynephk bebisannesi_ ck değerini bilmem ama benim alt ast değerlerim 400 lere çıkmıştı birçok hastalık vs bakildi hamdolsun bir sey çıkmadı netice olarak da o aralar her gün zahter çayı içiyordum kıştı. Bitkilerin bazısı da yapabiliyormuş, karaciğeri yoruyormus. Bebeginiz ya da siz bitki çayları kürleri vs kullandiniz mi son aylarda
bebisannesi_ zeynephk bitki çayı değil fakat ek gıdaya geçtik şimdi ben kahvaltıda falan tahin falan her gün ekliyordum ya da işte her gün kıyma vermeye çalışıyorum acaba dedim o ağır mı geliyor belki onlar da biraz yormuş olabilir karaciğeri ama ck değeri yüksek çıkması buna bağlı değildir zaten hani diğerlerini karaciğer yükseltmiş olsa da bu değer kafama takıldı
eymenku bebisannesi_ çocukta bı kas hastalığı olsa hele hele dmd olsa zaten siz rutin kontrol sırasında alınan kandan önce görür bilirdiniz emin olun yani dediğim gibi benim oğlumda tombis ve tembel ama hiç öyle kas hastalığı olduğunu düşünmedim kucakta kendini dik tutuyorsa mesela altını değiştirirken ayaklarını diriyor size zorluk çıkarıyorsa elinizden sıkı sıkı tutuyorsa bunun gibi ufak ufak şeyler size yol gösterir
cauuv2 bebisannesi_ tabi antibiyotik dolven calpol hersey kullanmıstık bide kanı düzgün alamadı hemsire hep yanlıs tüpe almış falan ona da güvenmedim
zeynephk bebisannesi_ kıyma, tahin vs bunlar karaciğeri yoracak şeyler değil hele ki bebeginizin porsiyonu ufaciktir. Rabbim korkulana uğratmasın, sonuçlarınız tertemiz çıksın inşaallah. 🤲
bebisannesi_ eymenku altını değiştirirken tekme atar dönmeye çalışır özellikle son dönemde daha çok yapmaya başladı yere atmaya başladığımızdan beri iki yönlü dönmeye de başladı ama destekli oturma yapmıyor henüz
cemile161_ bebisannesi_ daha yeni giriyorum ben olanı yazdım sizinkiyle yakın değerler kötü bı amacım yok ama böle dediğiniz için keşke yorum yapmasaydim
bebisannesi_ cemile161_ kötü bir amacınız yoktur muhakkak uyarı amacıyla yazmışsınızdır ama takdir edersiniz hepimiz anneyiz en ufak kuşku bile bizi çok rahatsız ediyor ben de çok kafaya taktım ama tahliller için eşim bayram sonrası gidelim dakika başı kan aldırmak istemiyorum çocuktan diyor şimdi içim içimi yiyor mesela bahsettiğiniz çocuk kaç aylıktı değerleri neydi belirtiler neydi