Kızlar bebeğim 7.5 aylık. Ben medicanada doğum yapmıştım 4 aya kadar orda kontrole gittik ama hem doktor telefonu vermediğinden hem de kalabalık olduğu için kış dönemi hastalıklarından dolayı beş ve altı ay kontrollerini başka bir muayenehanede yaptırdım. Yedi ayda tekrar hastaneye gidelim dedik biraz daha hastalıklar azalmıştır diye doktor üç aydır görmüyorum bebeği dedi sonra rutin kontrolde bebeğim desteksiz oturamıyor ayakta tutunca tam ayağını basmıyor kip durmuyor yani doktorda bunlara takıldı biraz kasları istediğim gibi değil dedi kan tahlili istedi. Başlıkta yazdığım değerler yüksek çıktı alt:69 ast:82 çok:317 çıktı. Doktor şey dedi yakın zamanda enfeksiyon falan geçirdi mi yok dedim ama beslenmesinde birkaç kez ağır gelmişti ilik suyu vesaire döküntü yapmıştı karaciğer onla ilgili olabilir mi dedim doktorda CK da yüksek çok yüksek değil ama bir ay sonra tekrar kan almam lazım dedi. Ben de çok önemsemedim az önce Forum’da bir başlıkta denk geldim kas hastalığı dmd vs bu değerler yüksek oluyormuş araştırınca tekrar fark ettim şimdi korktum bi 15 gün var kontrole sizce bu değerler neden olabilir aslında değişken değerler oluyormuş bunlar ama üçü birden yüksek olması ve bebeğim de biraz kas zayıflığı olması beni korkuttu onun dışında dönüyor destekle oturuyor sadece yüzüstü dururken çok zorlanıyor ıh ıh sesler çıkarıyor