Mariposa Eğer sevdiğin kişinin yorumlarından rahatsız olmaya başlıyorsan, başkasının postunda başkasına “tartışmayı bilmeyenlerle tartışma, saldıracaklar” gibi cümleler kurarak kaçak, göçek laf sokmak yerine apaçık direkt ben sana cevap vermeden yazman daha insancıl olurdu ki bende daha insancıl cevaplar verirdim. Ki sevdiğin insanların ne zaman çirkinleşeceğini, neyi sevmediğini bilirsin. Umarım anlatabilmişimdir. Ben hep böyleydim, değişmedim. Hiçbir zaman da değişmeyeceğim benim mayam bu, arttırmak, azaltmak hiçbir zaman olmadı. Sen sadece kendini doldurmuşsun hepsi bu. Ama yanlış post.