@[silindi] @forumgurmesi aylardır burada kaç yorumda kaç postta denk geldik artık birbirimizi istersek taniyoruzdur zaten , her postta fikrimi belirtmediğimi hep tartışma konusu falan açtığımdan bahsedilmiş Allah rızası için neden bir postumun da güzel tarafına bakılmıyor mesela kimse bahsetmemisti herkes çok sevip sayiyor ya . Herkes çok çok güzel şekilde paylaşımlar yaptı da bir ben sanki böyle İlber hoca yi ( kötülemesim de ) güzel bahsedememisim gibi davranıyorsunuz zaten fikrimi beyan etmek olmuyor mu ? Bazı konularda desteklemedigim diye belirttim neden mesela tartışma konusu haline getirip hangi konusu deniyor cevap verdim aslında bu sefer onu başka yere cekiyorsunuz hep çekeceksiniz he tamam o senin fikrin öyle değil aslı da deyip yorum atip devam da edebilirsiniz her sözün arkasında sürekli art niyet aradığınız için cevap vermeyeceğim diyorum bu sefer de ona bir laf ya hu size ne ben böyle post açmak istedim , cevap vermeyin, haklısınız diyorum , zaten sizden bu cevap gelirdi , kısa cevap veriyorum , e kaçak dövüştün , napim dolandırıcılık yapamıyorum ya hu ben sizin gibi ağzım laf yapmıyor diye her fırsatta bir lincleme bir fikrimi sorgulama bir postuma alaycı yorumlar sizin için değil soylemim sadece kendiniz de sürekli söylüyorsunuz her postuma hep saldırıp her postumu bir yere sürükleyip sonra sen zaten cevap veremiyorsun korkuyor olsam sürekli sizin tabiriniz ile açıyorum ya demek ki korkmuyorum .
Siz beni sevmiyorsanız ki zaten böyle sürekli manipülasyon yapıp da beni kötü göstermeye uğraşmayın isteyen görsün görüyor da zaten sizin gibi bakın şekil a sevmeyen sevmiyor.
Özel durumum var :Hamileyim
Kızım hasta :bu yüzden uzatmayayım istedim .
Ramazanin son güzel günleri:bu güzel günlerde kırıcı olmak burada uğraşmak yerine başka şeylere vakit ayırmak için gibi şeylerle de sabah da yorum yaptım aslında ona da başka şeyler yazılincs uzatmayıp sildim .