Mariposa İstediğim görüşü istediğim yerde savunurum, ikrah geldiyse zoruna gidiyordur, gurur duyarım. Bana aykırı gelen zihniyet dediğin, ya vatan hainliğidir yada Arap yalakası olup Türkiye’nin ekmeğini yiyenlere karşı gelmemdir, hangisi zoruna gitti? Bunlardan rahatsız oluyorsanız çok mutlu olurum. Rahatsızlık vermeye de devam ederim. Siz Gazze diye ağlarken sorun yok ama biz çirkinleşince burası sanal dünya 🥲 Ayrıca her önemli konuda aman askı almayalım diye korkarak susup böyle saçma bir konuda gruplaşmanız ezikçe. Üslubumu kişiye ve olaya göre değiştiriyorum, bunu uygun gördüm. İstemiyorsanız buyrun 👋🏻