bianneo malesef en en zor dönem. Dışardan eve girmek istemiyor , saçma sapan şeylere aglıyor kendini yerlere atiyor, yeme reddi ayrı, altını değiştirmek istemiyor, altına pijama giymek istemiyor, çorap çıkarıyor sürekli, elimi tutmuyor, kafasına göre istediği yere gitmek istiyor, yani inanılmaz😅 heryerde terör estiriyor. Kücücük boyuyla inatlaşıyor herşeyde. Ben pek tepki vermiyorum ağladıgında, kendi haline bırakıyorum🙄