bianneo bence akışına bırakın yani atak olarak değilde çocuğunuzun büyüme sancısı diyelim bu 4 yaşa kadar sürecek ilk oğlumda bizde böyle çaresiz kalıyorduk ama şuan 2 numaramız 22 aylık şükür arasa bi inatlasıyor sonra bi sakinliyor ama o an ortamı yumuşatabilmek çok inatlaşmamak ve çok boyun eğmemek önemli yani dikkat dağıtın aslında hiç bi çaba içerisine girmeyin ille sözümü dinlesin yada aman ağlamasın da ne derse yapalım diye. İnanın daha iyi geçiyor herşey çünkü tam bebekkikle çocukluk arası bi yaş yani beyin bebek vücut çocuk olunca saçma sapan ne yapacaklarını şaşıyorlar 🫠 3 yaş bi tık daha zor geçmişti bizimde büyük oğlumda ele avuca asıl o zaman sığmıyor asıl o zaman kandıramıyorsun kızsan işlemiyor küssen işlemiyor değişik bi dönem inşallah küçük oğlumda 2 yaşı geçirdiğimiz gibi üçü de sırtlarız valla orası beni daha çok ürkütüyor 🫣😂