bianneo 19 aylık ve her gün yeni bir drama uyanıyoruz. Dün dedim ki nasıl cinnet geçirmeden büyüteceğim bu çocuğu. Yemekte durduk yere tabağını üstüne döküyor ya da tabağındakileri sağa sola atıyor, bezini değiştirmek bir olay, üstünü değiştirmek trajedi, durduk yere ağlıyor, her şeye inatlaşıyor, mızmız sürekli, bir de en fenası saçımı yolarak uyuyor. Kendimi sürekli “Allah’ım bana sabır ver” derken buluyorum. Son iki ayda inanılmaz tükendim. Umarım akıl sağlımızı koruyarak bitiririz bu süreci.