Zeynep230523
Zeynep230523 oyun grubuna götürdüm güzeldi oynuyor kendi keşfediyor da parkta da anlaşırsak bir iki çocukla güzelce oynuyor sıkıntı eve getirmekte güzel güzel anlatiyorum gel sana mama aliyim diyorum eve gidip oyun oynayalim veya işte biseyler diyorum ama nafile şu son bir iki aydır böyle inatlasiyor önceden uysaldi gelirdi parkada gider gelirdik hatta eve gidelim diye elimi tutardı nolduysa ben anlamiyorum çocuk tabiki aglicak sizlicak inatlasicak ama bazen dayanılmaz hâle geliyor inatı parkata kimse kalmıyor millet gidiyo daha bu ağlıyor öyle bir hafatada çıkan bir çocuk da değildi dışarı yazın hem gündüz hem akşam gezdiriyodum parka gidiyoduk şimdilerde havalar soğuk oldu zamanlardan iki güne bir çıkarıyordum yok ben ne yapacağımı şaşırdım