fufissmom nnoktaa Bi araştır bence sanada onada iyi gelir. Başka semtteyse bile oraya gidersin. Çocuklar otobüsüde seviyor. Bide anne kartın varsa oh mis yazın bile varmış belediyenin oyun okulları
nnoktaa fufissmom anne kartım var evet ama ben hibrit çalışıyorum. Ancak haftasonu müsait olabiliyorum. Neyse bakalım araştıracağım bi şeyler daha.
fufissmom nnoktaa ah ah çalışma deme bende ara verdim. İşime canım feda çocuğuma bakabilecek biri olsaydı. Bende isterdim. Eşime destek olmayı evden nasıl çalışılıyor. Çok bilgiyede sahip değilim.
nnoktaa fufissmom bizde pandemi zamanı hibrit çalışma sistemine geçildi. Belli günlerde ofise gidiliyor. Şu an öğlene kadar ya da iş uzarsa 2-3’e kadar online çalışıyorum. Ancak çok zor. Çocuk küçükken daha kolaydı. 2 yaş itibarıyla zaptetmesi çok zorlaştı.
fufissmom nnoktaa Anladım canım ben evlilikle tazminatımı alıp çıktım. Mobing vardı. Bide üzerimde o arada hamile kaldım. 3 senedir. Hiçbirşey yapamıyorum.
HELELEKADIN nnoktaa 2 yaşla beraber huni de aldım ben tavsiye ederim 😂😂😂😂 takı olarak takıyorum çok şık duruyor xhdkdjdldjdn
nnoktaa fufissmom mobbing.. olmayan yer yok. Ama gerçekten insanın sabrını zorlayan bir durum. Hakkında hayırlısı olsun 💕
adamom_ fufissmom gurbetteyım 2.5 yas ben napıımm uyuyunca keza dınlenebılıyorum oaman da yorgunluktan geberıyorum sjsjs😥
fufissmom adamom_ Emin olun sizden farklı değilim. Benimde kimse yok yanımda ne benim ailem ne eşimin ailesi ne doğumda ne bakmada kimse yoktu. Tek başıma lohusalık atlattım 3 senedir. Tekim menital olarak çökük haldeyim evladım için ayakta duruyorum.
Minikkalbinannesi fufissmom ahhh canım benim tam benim oğlumu anlatmışsın söylediklerin hepsini yapıyor sağolsın ağzında yemek bekletme herşeye ağlama inatlaşma parka gidiyoruz dönüşümüz hep olaylı 3 yaş zorlandığım dönem oldu benim için😊
fufissmom Minikkalbinannesi benimde öyle herşeye aglaması beni bitirdi. Resmen bide rahatsızlıklarım var. 1 gün iyisem birgün kötüyüm