fufissmom 3 yaş sendromu ne yaaa , 20 aylık oğlum la delirmek üzereyim bunun üst seviyesi de mi var🤦♀️ herseye ağlıyor , istediği olsun istiyor , bağırıyor, birseyler fırlatıyor , yemsk yapaken tezgahta yada kucagimda olmak istiyor iksinjde yapmasam kıyameti kopariyor … arada kızıyorum kızdığım halde ya daha çok ağlıyor yada gelip bana vuruyor 🙄