Minikkalbinannesi Allah razı olsun. Biz İstanbuldayız. Ben burda doğup büyüdüm. Ailemin burda da evi var. Babam rametli olduğu için annem pek gelip gitmez buradaki eve Annem farklı bir şehirde 2 saatlik ama herzaman gelemiyor. Eşimin aileside yok burda, durum böyle işte sizin nasıl ? Zordur gurbette