Bende aynı sinir stresi uzun süre yaşadım uyurlarken yemek yapayım önce onları yadireyim eşim Tv açar anlamaz mutfakta yanımda dursunlar ben hallederim diye diye bir baktım ki tahammülsüz herşeyden şikayet eden birine dönüşmüşüm şimd eşim yerken çocukları doyururum sonra üçünü odaya koyar kapıyı kapatırm yemeğimi yer mutfağı toplarım bazen gider uyurum bir kaç saat yani yapar mısın eder misin dersen çok beklersin gibi çünkü anlayabilecek kapasitede değiller bırakıyorum Tv televizyon yok oyun oyna biraz dinleneyim bende diyorum tamam keyfine bak diyor bunca zaman boşuna delirmişim