cansuh bir çok anne aynı şeyi yaşıyor seni çok iyi anlıyorum. Anneliğinde hiç bir problem yok. Robot değiliz illaki sinirleniyoruz bağırıyoruz hepimiz insanız. Senin vicdan azabı çekmen bile aslında ne kadar fedakar bir anne olduğunun göstergesi. Sadece desteksizlik bizi bu hale getiriyor. Kendine yüklenmeyi bırak, Gel sarılalım🥹🫂