cansuh herkesin sinir sistemi, duygu regulasyonu , hayat kosullari , cocuklugu, nasil bir ebeveyne sahip oldugu birbirinden farklidir. Bazilari günlük kucuk olaylara, sanki kaza yapmis gibi buyuk tepkiler verir. Bazilari tolere edebilir. O sebeple kendinizi kiyaslamak yerine, bagirmanizi azaltacak sebeplere odaklanin. Esinizle sakin kafayla konusun. Babalik sorumlulugunu yerine getirmemesi sizin anneliginizi olumsuz etkiliyor. Buna hakki yok