cansuh siz sadece yorgun ve yıpranmış bir annesiniz, bunun nedeni de çocuğunuz değil, babalık vasfı bulunmayan eşiniz. İnsanın sinir sistemi de yıpranıyor elimizde olan bir şey değil, arada durup nefes almamız lazım bu da ancak eşiniz olacak kişinin üzerine düşen sorumlulukları yapması ile mümkün. Oturduğu yerden size laf söyleyeceğine kalksın da sorumluluklarını yerine getirsin. Sakin bir zamanınızda konuşmayı deneyin, anlamıyorsa direkt çocuğu tutuşturun kucağına sorumluluk verin, anlayacağını sanmıyorum ama yine de bir deneyin derim.