elfrana_03 mylifes_myrules bilmiuroum ki ilk cocukalri dogaz doğmaz karında sıkışık kalmışlar ölmüş sonra diğer sene yine ikiz doğurmuş bu defa birisi ölmüş diğeri kalmış o da en büyük abimiz.sonrasi bzi olmuşuz işte.
mylifes_myrules anonimli yani bizde sebep olduk gibi, halbuki ev,tarla,araba hepsi var zengin ona da bakmıyorlar şimdiki kızlar 🤣🤣
Zambakcicegi_ mylifes_myrules annem de ikiz nenem iki kere ikiz getirmiş bizde ikiz getiren çok ben getirir miyim bilemem getirmek ister miyim onu da bilemem😁
somurtkansirin mylifes_myrules çok kardeş olmakta güzel bence etrafınız hep kalabalık. Zor anınızda mutlaka biri olur özellikle kız kardeş açısından çok şanslısın 😅 erkek kardeşlerim benim herşeyim ama ne yalan söyleyeyim bir kız kardeşim olsun çok isterdim 🥹
Kocamdaaakocammm mylifes_myrules Küçükken çok güzeldi 🥹🥲 büyüdük uzaklaştık sadece annem gilde görürsek görüşüyoruz🥹
mylifes_myrules Kocamdaaakocammm herşey çocukken güzeldi gerçekten, gene görüşüyorsunuz odur ne güzel
Kocamdaaakocammm mylifes_myrules Evet keşke diyorum hep çocuk kalsaydık 🥹🥹 Evet o şekilde görüşüyoruz 2 3 saat bile olsa çok iyi geliyor ama ben kendi evime gelince hiç bir bağlantı kalmıyor sadece gelinlerle konusuyorum
mylifes_myrules somurtkansirin gurbetteyim yılda bir gidip görüyorum herkesi 🥺,ama evet kalabalık çok güzel hepsinin 2,3 çocuğu var bir araya gelince birbirimizden hiç bir şey anlamıyoruz🤣😂