Kocamdaaakocammm mylifes_myrules Küçükken çok güzeldi 🥹🥲 büyüdük uzaklaştık sadece annem gilde görürsek görüşüyoruz🥹
elfrana_03 mylifes_myrules bilmiuroum ki ilk cocukalri dogaz doğmaz karında sıkışık kalmışlar ölmüş sonra diğer sene yine ikiz doğurmuş bu defa birisi ölmüş diğeri kalmış o da en büyük abimiz.sonrasi bzi olmuşuz işte.
BARTUMOM mylifes_myrules abim ve ben ama çalıştığım kurumda iki hocamızda 11 kardeş ilk duyduğumda cok tuhaf gelmişti aynı anneden mi diye sormuştum. 2 çocuklu pert olan ben o annenin elini ayağını öpün diyorum.
piyanistbanabirak mylifes_myrules keşke bir kız kardeşim olsaydı arayıp iki dedikodu dertlerimi konuşabileceğim 🤦🏻♀️