Kocamdaaakocammm mylifes_myrules Evet keşke diyorum hep çocuk kalsaydık 🥹🥹 Evet o şekilde görüşüyoruz 2 3 saat bile olsa çok iyi geliyor ama ben kendi evime gelince hiç bir bağlantı kalmıyor sadece gelinlerle konusuyorum
piyanistbanabirak mylifes_myrules keşke bir kız kardeşim olsaydı arayıp iki dedikodu dertlerimi konuşabileceğim 🤦🏻♀️
piyanistbanabirak Kocamdaaakocammm erkek kardeşlerle bir şey konuşulmuyor abimden çekinirim küçük kardeşim ergen daha ben evlendim falan filan annem var ama tek kankim çok şükür
Kocamdaaakocammm piyanistbanabirak Kesinlikle öyle kız kardeş gibi olmuyor bende gorucemle yada gelinlerle konuşup kafa dağıtıyorum 🥹
metekaanmomm mylifes_myrules ben şişman olunca annemin dokuz ay yatması gerekmiş kaynanası da sürahi nene gibi her halta karışıp durunca iki tane düşük yaptı annem bidaha da olmadı tek başıma kaldım
piyanistbanabirak Kocamdaaakocammm aman aman dikkat görümce görmeyim ömrümce demişler Abimin eşi de iyi de ben pek anlatamıyorum ya 😁burda kanki yaptım kendime 💃🏻
piyanistbanabirak Kocamdaaakocammm kadere bak anasını bütün kötüler sanki bende toplanmış 😂 Maşallah size