KendiEvimdeDeplasmandayim [silindi] bazı değerleri hiç kaybetmeyecekmişiz gibi geliyor. Bedenen aramızdan ayrılsa da bu ülke için yeri ebedi olacak. Amin 🙏🏻
asilazmazbalkokmaz İyi insanlar güzel atlara binip gittiler.. Nurlar içinde yatsın. Gitmesi gereken onca kişiden birisi bile gitmiyorken çok önemli bir değeri yitirdik.
alinmom Çok üzüldüm. Türkiye’nin yaşayan en büyük hafızalarında birini, bir kültür abidesini kaybettik… Sadece tarih bilgisiyle değil, üslubuyla ve hayata bakış açısıyla hepimize çok şey kattı. Allah rahmet eylesin.
[silindi] KendiEvimdeDeplasmandayim Bilgisi, üslubu, kendine has tavrı çok başkaydı.Onu dinlerken kendimi tarihin icinde dolaşıyor gibi hissederdim hep.Allah rahmet eylesin cok üzüldüm
kabakcekirdegi KendiEvimdeDeplasmandayim Celal şengörü İlber Hocayla bir tutmayın lütfen ( eğer ki tutuyorsanız) Celal Şengör sapık Türk ve din düşmanı tarihçi bile dlmayan biri
[silindi] kabakcekirdegi İyide bir tutmamış ki? İzlemekten keyif alıyordum demiş. Sonuçta çok yakın arkadaşlardı. Ayrıca bende bir Türk Milliyetçisi olarak Celal Şengör’e yaptığınız yaklaşımı berbat ve saçma buldum. Türk düşmanı olduğuna birkaç sözü ile kanı getiremezsiniz. Bu ülkeye çok fazla değerler katan dünyaca tanınan Türk bir bilim insanı kendisi. Ayrıca yas postunu lütfen sabote etmeyin.
KendiEvimdeDeplasmandayim kabakcekirdegi tarihçi olmadığını biliyorum başarılı bir jeolog. Kişilerin dini görüşüne pek takılmıyorum zira çoğu şey aşırı dincilerden geldi başımıza(sözde dinci). Teşekkür ederim yine de uyarı için ben ikisinin arasındaki uyumun harika oluşundan bahsetmek istemiştim 🙏🏻
anneyorgun1 KendiEvimdeDeplasmandayim Allah rahmet eylesin çok çok seviyordum ülkemiz bir alimini daha yitirdi yine kaldık zir cahillerin içinde 💔
KendiEvimdeDeplasmandayim Hepimizin başı sağolsun 🙏🏻 kızım durmadığı için tek tek cevap veremedim kusura bakmayın 💔