burcokovski Ben de öyle çok üzgünüm sanki uzaktan da olsa bir tanıdık bir akraba gibiydi.Çok tatlı bir adamdı Allah rahmet etsin KendiEvimdeDeplasmandayim
ayssbus İlber bey, gerçek bir aydın, bir ilim adamıydı. Birikimi, duruşu, edebi çok yerinde ve düsturluydu. Celal Şengör’ün bu kubbede böyle hoş bir sadâ bırakacağını pek zannetmiyorum. Allah rahmetiyle muamele etsin. Bir âlim kaybettik.
KendiEvimdeDeplasmandayim Ogulluana amin inşallah onun gibi aydın insanlar yetiştirebiliriz umarım 🙏🏻
rachelgreen_ KendiEvimdeDeplasmandayim ay çok üzüldüm ya. Çok değerli bir insandı bu ülke için. Ne kadar da zekiydi. Onu dinlemek çok hoşuma giderdi. Mekanı cennet olsun.
KendiEvimdeDeplasmandayim rachelgreen_ amin inşallah çok kıymetliydi kendi dedem ölmüş gibi üzüldüm bende 💔
bihterziyagil__ KendiEvimdeDeplasmandayim Dünden beri durumunu takip ediyordum instagram hesabından çok üzgünüm ülkemiz için Çok değerli önemli bir tarihçimizi kaybettik 😥