sedamina ailem akrabalarım hepsi tokattalar çok korkmuşlar baya şiddetliymiş rabbim beterinden korusun 😔😔
myangelson Deletedmom2987 yaa çok geçmiş olsun normalde telefon bildirim gönderirdi internetim kapalı olsa da ama hiç gelmedi o yüzden görmemiştim deprem olduğunu
Deletedmom2987 myangelson eşimin telefonuna geldi bildirim, benimde şarjım bitti o ara , onunda telefonuna bakma gibi bi huyum yok hiç bakmadım 2 dk sonra sallanmaya başladık bundan sonra bakıcam telefonuna 😂
myangelson Deletedmom2987 ayy bak bak 😂 bizde bir tek bana geliyor eşime bildirim gelmiyor. Gerçi bende uygulama var ona geliyor
gulsimacansu58 Sivas Yenişehir beşik gibiydi uzun süre kendime gelemedim rabbim beterinden korusun inşallah
Deletedmom2987 myangelson bana da gelmedi eşime nasıl geldi anlamadım ikimizde samsung kullanıyoruz ayarı mı var acaba
myangelson Deletedmom2987 internet açıksa o zaman geliyor eğer uygulama yoksa normal android bildirimiyse. Maraş depreminde gelmişti benim telefona Android’den 7.7 yazıyordu 😩 bir yerlerde görmüştüm nasıl açıldığını da hatırlamıyorum şuan
Nsrn1 Deletedmom2987 çok şükür 💕 şu sıralar epey hareketli faylar yine. Rabbim durgunluk versin inşallah
12betul Deletedmom2987 Çok geçmiş olsun sabah gördüm hatta derinliği düşük geniş alana yayılmıştır dedim eşime . Rabbim beterinden korusun . Bizde gece patlama. Gibi deprem gibi bir ses duyduk önce deprem oluyor sandık . Meğerse incirlikte füze yi mi ne imha etmişler korkunçtu