Nsrn1 Haberlerde can ve mal kaybı yok deniliyor, çok korktum gerçekten daha öncede deprem hissettim ama bu başkayı ev gitti gitti geldi. Napıcağımı şaşırdım çakıldım kaldım yatağa eşimş uyandırdım büyük oğlumun yanına gitsin diye uyuyor meleğim hiç bişeyden haberi yok.