12betul Deletedmom2987 Allah muhafaza inşallah fırsatçılara gün doğmaz . Bu depremlerde küçük ölçeklerde boşalır . Çünkü 6 şubatı yaşayan biri olarak rabbim asla asla göstermesin inşallah
deleted20517 12betul merhaba babanız iyimi postunuz aklımda kalmıştı da bide incirlik üssüne bomba atmışlar intde gördüm aklıma geldiniz
myangelson Deletedmom2987 internet açıksa o zaman geliyor eğer uygulama yoksa normal android bildirimiyse. Maraş depreminde gelmişti benim telefona Android’den 7.7 yazıyordu 😩 bir yerlerde görmüştüm nasıl açıldığını da hatırlamıyorum şuan
Deletedmom2987 myangelson internet açıktı hatta forumda takılıyordum, küçük oğlum mama içiyordu bildirim geldi eşime benim şarjım bitti kapandı telefon
myangelson Deletedmom2987 Allah Allah bazen öyle oluyor benim mesela açıktı ama gelmiyor bana da artık bildirim
12betul deleted20517 Çok teşekkürler canım . Çok şükür geldi geçen hafta . Bileti iptal falan olmuştu ama çok sürmedi geldi Allah razı olsun ❤️ Dün gece Adana’ya gelmiş imha mı etmişler olayı tam anlamadım ama burasıda karışıyor gibi deniyor Sende adanalıydın eşin berberdi ☺️
gulsimacansu58 O bildirimin bir ayarı var eger gelmiyorsa kapalıdır bende ve eşimde kapalıdır mesela çünkü ben çok kötü oluyorum bende resmen travma olarak kaldı ondan ikimiz de kapattık ondan gelmez bildirim