Merhaba,
Çok geçmiş olsun öncelikle,Allah acil şifa versin kuzunuza.Boğaz enfeksiyonu genelde ateşli geçer ilk bir kaç gün.Antibiyotik başladıysanız eğer 3.günden sonra etkisini gösteriyor.Ancak ılık suya sokup çıkarmak iyi gelir bununla beraber ateş düşürücüleri kullanmayı ihmal etmeyin siz doğru olanı yapıyorsunuz eğer 3.günden sonra da düşmez ise tekrar kontrole gitmeniz de fayda var.Bu arada burun temizliği ile de rahatlatın bebişi