39.6 ile doktora gittik boğaz enfeksiyonu dedi crpsi düşük fakat wbc yüksek dedi sürüntü testi negatif doktorumuz bugün ateş düşürücü verelim izleyelim antibiyotik başlamayalım dedi bir gün boyunca calpol dolven dönüşümlü verdim en düşüğü 38.3 e düştü , gece uyku uyuyamıyorum havale geçirir diye antibiyotik başladık sabah akşam verdim dolven verdim yatırdım 2 saat sonra ölçtüm şuan 38,4 nasıl düşecek bu ateş 2.günü bu 37 bile görmedik bu kadar dirençli ateş olur mu ya :(