BongomyaPrensi Canım bizim en son 4-5 gün boyunca 38.5 lara yükselip calpolle falan 37.5 olurdu. Sonra tekrar çıkardı. Doktorlar hiç tahlil yapmadı. Bende sonradan kızdım kendime, neden bir tahlil yaptırmadım diye.
Ateşi çok yüksek olmayıp, düştüğü için mi gerek duymuyor doktor. Aklımda olsun