forumgurmesi
Ellerine sağlık gerçekten nefis görünüyor. 😍Bende önceden bu şekilde şekil verirdim uzun uğraşlar sonucu artık elimde şekil verebiliyorum.
Benimde kendimce küçük tüyolarım var. Mesala salçalı yemeklerim de tatlı toz biber muhakkak kullanırım hem yemeğin rengi hemde lezzeti ikiye katlanıyor. Lahana sarması yapıcaksam bir gece önceden derin dondurucuya bütün olarak atıyorum böylece yaprakları haşlamaya gerek kalmıyor ve incecik oluyorlar. İçinide muhakkak pişiririm daha lezzetli oluyor. Biber dolmasını da doldurmadan önce biberlerin içini biraz tuzlarım yavan tadı ortadan kalkmış oluyor. 🤌🏻