Kızlar var mı böyle değişik,pratik,kolay yöntemleriniz mutfakta?
Normalde zor olup sizin kolaylaştırdığınız,böyle daha kolay olur dediğiniz şeyler? Paylaşalım hadi gören herkes boş geçmesin.
Ben başlıyorum, içli köfteyi asla elinde yapamayanlardanım. Ne yapsam yuvarlayamıyorum. Limonluğun tersine buzdolabı poşeti koyup, parmaklarımla inceltip dolduruyorum, hem incecik oluyor hemde görseli güzel oluyor.
Dün 2 bebeyle yarım saat içinde 24 tane içli köfte yaptım tebrik bana🧡
