seher178 aynı şeyleri ablam yaşadı. Şu an ağlamanız, olumsuz şeyler düşünmeniz, ne yapacağınızı bilmeyişiniz çok normal. Üzüntünüzü yaşayın ama bilin ki size muhtaç bir çift göz var karşınızda. Ablamlar 3 aylıkken özel eğitime başladı. Ne kadar erken başlarsanız o kadar faydası oluyor. Şu an 5 yaşında koşuyor, oynuyor azıcık da olsa kendini ifade ediyor. Öğretmenleri zamanla konuşur da diyor. Sabırlı olacaksınız. Emin olun geçiyor yeter ki millet ne dere takılmayın.