seher178 biliyor musun aslında şuan elinde buyuyecek olan çok tatlı bir çocuk var .Bu arada çevremde down sendromlu çocuklar var çok tatlılar hatta down sendromlu doğdu diye üzülen bir annenin ben onsuz ne yaparım diye agladigina şahit olmuştum yaşama kaynağım demişti. Güzel bir eğitim alırsa inanın diğer çocuklardan farkı yok . Zaten biz anneler çocuklarımızı ölene kadar korumakla görevliyiz.ben sizin yerinizde olsam onun üzerine titredim sanki kozalak içindeki İpek gibi korur ,kollar ve severdim.Guzel anılara biriktirmek yerine neden uzuyorsunuz ki kendini ben özel çocukları olan annelerin melek gibi bir kalbi olduğuna inanıyorum ve cennetlik olduklarını düşünüyorum.Ki bu güne kadar özel bebeği olan kötü bir anne görmedim.Bu arada belli bir yaş sıkıntı çekiyorsunuz ama 1.5.yasina geldi mi rahatlayacaksiniz kardeşler birlikte oyun oyanayacaklar