seher178 şu anda loğusasınız. Bunların hepsi geçecek, takip ettiğim birkaç tane aile var down evlatları olan. Hiçbir ailenin çocuğu down olduğu için pişman olduğunu görmedim. Down doğacağını öğrenmesine rağmen. Onları aldırmak büyütmekten daha ağır gelecekti ve ben doğurmayı seçtim. Pişman değilim diyorlar. Erken dönemden itibaren güzel eğitim gördüğü sürece sürekli güleç, uyumlu, melek gibi günahsız bir çocuğunuz olacak.
https://www.instagram.com/downikizlerr?igsh=bGtkOTBxeW92OGZr
Downikizler diye bir hanımefendi var. İkiz down evlatları var. Çok keyifli çok mutlu bir aile. Takip etmenizi tavsiye ederim. Şimdi sürekli gelecek kaygınız var. Nasıl olacak endişeniz var. Büyüdüğü zaman ne olacak endişeniz var. Bu endişeler sadece sizi depresyona sürükler. Mutlu anlarınızı bu şekilde harap ettiğiniz için ileride bir de buna üzülürsünüz. Her anının tadını çıkarın. Nasıl geliştiğinin öğrendiğinin, verdiğiniz emeklerin nasıl karşılık verdiğini deneyimleyin. O size bir arkadaş, hayat yoldaşı, en büyük yardımcı olacak. Otizm e kıyasla çok da sosyal oluyorlar. Bu açıdan topluma çıkmada zorluk olmayacak. Ben elektirikli motor bisiklet kullanırken bir yandan da kulaklık ile müzik dinleyen, aracını trafikte süren, alış verişi yapıp eve. Gelen down bireyler görüyorum. Baba olup rv geçindiren, evladını doktor olarak yetiştiren dahi var. Güzel hayaller kurun. Asla hayırsız olmayacağını bildiğiniz tek evlat bir down olur. Sadakati sonsuz ve güvenilirdir. İleride iyiki diyeceğinize eminim. Sizi gururlandıracak birçok şey yapacağına ve çok mutlu güzel anılar biriktiteceğinize eminim. Yeter ki mutlu olmak isteyin