asel2309 ay ne güzel sizde ağız tadıyla oturun. Biz de Ankara’da yaşıyoruz. Zaten soğuk bir memleket, bir de 2 balkon yapmışlar . 20-30 tane cam sil sil, bitmiyor . Balkona ne gerek var soğuk yerlerde hiçbir işe yaramıyor. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim ♥️