uykuseveruykusuzanne asel2309 geceleri -2 -3 derece oluyor ama 2 gündür de öğlen 12-13 derece oluyor. Burası daha Nisan sonuna kadar serin geçer çoğunluk. Yaz kısa sürüyor Ankara’da . Çoğunluk serin geçer havalar
asel2309 uykuseveruykusuzanne bir arkadaşım var Ankara’da oda soğuktan şikayetçi çocuk olunca zor oluyor dışarı çıkarmak diyor İzmir’de sıcaklar başladı ama İzmir’in de yazı çok sıcak geçiyor klimasız asla durulmuyor evlerde
asel2309 queenof2 merhaba başladınız mı başlayana kadar insanın gözünde büyüyor ama başlayınca çabuk bitiyor kolay gelsin
queenof2 asel2309 bugün markete gittim tüm temizlik malzemelerini aldım ufaktan mutfaktan başladım günlük işleri hallettim iftardan sonra mutfak dolaplarını temizlicem sonra mutfak penceresi ve balkonu halledeceğim inşallah Allah yardım ederse bugün mutfağı bitiririm sıra sıra bir günümü odalara verecem max tüm ev 4 günde biter inşallah detaylı temizlikte 😂e oruç haliyle zor
asel2309 26merve26 siz yapmışsınız zaten benim de dip bucak temizlik istiyordu ev bayramı bekleyeyim beraber yapayım dedim bu arada bende 4. Katta oturuyorum cam silmek çok zor oluyor gerçekten benimde yılda 2 defa anca siliniyor
26merve26 asel2309 aynen bende kendim silemiyorum eşim siliyor dış tarafı sağolsun işte ne zaman denk getirirsem yaptırıyorum ama içini sürekli silerim perdelerden falan toz oluyor ya
uykuseveruykusuzanne asel2309 valla buranın da sıcaklarında artık klimasız durulmuyor. 40 derece oluyor ama İzmir kadar uzun sürmüyor tabi. 1 buçuk ay falan çok sıcak geçiyor. Çocukla buranın soğuğunda arabasız hiçbir şey yapılmaz, araba varsa kapalı yerlere gidiliyor
asel2309 queenof2 Allah kolaylık versin evet oruçlu olunca insan daha zor oluyor umarım hızlı bir şekilde fazla yorulmadan bitirirsiniz
asel2309 26merve26 evet bende içten siliyorum açılanları da siliyorum ama dıştan zor oluyor zaten yapsak da ben caddede oturuyorum hemen kirleniyor yine ev temiz olunca camlar pek de sorun olmuyor bence
26merve26 asel2309 ay bende caddedeyim aynı kaderi yaşıyoruz desene 🫠 evde hemen tozlanıyor illallah ettim parkelerim koyu renk saat başı sil bana mısın demiyor kapılar ve camlarda koyu renk müteahhitin kadınlara bi düşmanlıgı var herhalde nerde toz gösteren malzeme var kullanmış sağolsun 😂
lavinikooo asel2309 başlamadıöm bayram için temizlik bu ay yapamayacam kızım 2 aylık olmak üzre misafir gelmez bana pek o yüzden annemler de geçiririm ben bayram sonrası yapmayı düşünüyorum😌