asel2309 mutfağı komple yaptım pazartesi günü. Mutfak dolapları, masa sandalyeler, 2 büyük cam, kapısını sildim, 2 perdesini yıkadım. Buzdolabının falan arkasını çektim , öyle detay bir temizlik yaptım. Geçen hafta bir gün de yatak odasınıdaki komodinlerin arkasını çektim, gardrobu falan sildim ama giyinme dolabı kısmı var, cam dolap daha onu silicem. Bir de gardrop üstüne çıkamadım çocukla, onu da eşime yaptırıcam. Başka da yapamadım henüz. Hava çok soğuk, çocukla camları yapamıyorum, anca tek tek yaparım. Haftasonu da kızımın odasının camını ve perdesini hallederim. Evin heryeri cam dolu 4+1 ev. 2 kapalı balkon var birde onları anca baharda yaparım. Günlük toz alma , silme süpürme her gün yapılıyor zaten