ng08 Minikbirprenses mağazadan almıştım fakat her zarada kids bölümü yok herhalde. Birkaç alternatif bayramlık elbiselerimiz var fikir olsun isterseniz yükleyebilirim
Minikprenses_1 Niyesordunbucevabi merhaba aldınız mı bunu nasıl geldi bedeni vs kumaşı gerçekten erkek bebeklere çeşit çok az
karcicegi3 Niyesordunbucevabi 🤣🤣🤣 gayet güzel bence erkekler maalesef pantolon bluz başka alternatif yokki 😛
alevekrem Niyesordunbucevabi aynı sorun bende de var erkek bebeklere göre hiç birsy yok doğru düzgün tam çıldırmalik neyse yine iyi kötü buldum e bebekten bende kendim kombinleyerek 11 aylık bebeğime bunları aldım 
Usnac1995 belgin2 alevekrem Niyesordunbucevabi Kızlar bakın bu hanımefendinin aldığı tarz çok güzel. Erkek bebekler içinde çok tarz şeyler oluyor böyle 😍
karcicegi3 yorgunanne4141 güle güle giysin prenses bende kot elbise düşünüyorum küçüğüme ama bakalım umarım bulabılırım istediğimi aslında seninkinde güzel fikir🥰
mrc48_ karcicegi3 bende oğluma hiç bişey bulamadım hafta sonu yine çıkıp bakıcam belki güzel seyler gelmıstırr
CuteBadesMama karcicegi3 bunları aldım. Siyah hırka ve kot pantolonu bayramın ilk günü spor ayakkabıyla, kahverengi olanları bayramın ikinci günü krem renk babetle giydirmeyi planlıyorum. Pembe kotta çok hoşuma gitti o bonus 🌸
haticekasikci karcicegi3 İki dakika düzgün dursa daha iyi cekebilirdim belki bunu aldım ama emin değilim giydirip giydirmemekte
karcicegi3 haticekasikci gayet şık maşallah annelerime aldıklarınız hepsi birbirinden güzel 🥹 ( giyilmeli bence ♥️🥹
Feyzosumunannesi mucizemm94 Ben de bunu aldım 3 bucuk yaş kızıma. Aynı sekilde lcw den içine krem üzerinde gold yıldızlı bi kazak aldım 🤍 guzel gunlerde giysin minnoş inşallah
Feyzosumunannesi mucizemm94 lcw den uzun kollu desenli kız çocuk tişört yazarsanız çıkar içine aldığım rengi de ekru. Üzerinde slopet renginde kelebekler var yıldız gibi de duruyor 🩷 ve denedik çok uyumlu oldu 👌
kivancbera17 karcicegi3 Bu takımı aldım oğluma ama daha gelmedi insAllah sorunsuz gelir ve üzerine olur. Aynı zamanda doğum gününde de giydircem insAllah 🥰
rumeysaayldrm @belgin2 benimde 6.5 aylık oğlumun bayramlıkları hazır ilk bayramı olucak sizinle hemen hemen aynı kombini yapmışız bende oğluma kot tulum içine beyaz kazak almıştım kırmızı da ayakkabıları o kadar aynı yani 🌸