2_anne_ livanurvealpinannesi61 Instagramdan mi aldınız hiç alışveriş yapmadım, güzel takımlar var oğluma günlük bir şeyler almak istiyorum
livanurvealpinannesi61 2_anne_ ben Instagram dan alıyorum uzun süredir arden kids den sürekli alıyorum Huma kids store var oğluma da ordan alıyorum yms kids clup var sürekli aldığım yerler ürünleri de güzel memnunum
sudetmlk karcicegi3 Bizimde 1.gün ve 2. Gün kombini 14 aylık kızım için Zara kids aldım sadece kırmızı bluz LCW ayakkabı adidas
karcicegi3 sudetmlk bayıldım 2 ci favorilerim nerden aldınız birde altına ne giydireceksiniz acaba ☺️
Minikprenses_1 Niyesordunbucevabi merhaba aldınız mı bunu nasıl geldi bedeni vs kumaşı gerçekten erkek bebeklere çeşit çok az
Niyesordunbucevabi Minikprenses_1 ya kusura bakmayın yeni gördüm evet aldım mağazadan aldık üstü rahat Sweat kumaşı altı likralı keten pantolon
momqueenn gnl1 ya çok teşekkür ederim canım🥰 Pantolon gömlek takım bir şekilde lcw de satılıyor ayakkabıyıda yine lcw den kendim kombinleyip aldım. Hırka civile ait trendyoldan aldım.🤗
hatice123_43 bsraa0 Bence çok tatlı olmuş maşallah sübhanallah kuzuya😍🧿 nerden aldın bende alabilirim hatta çok güzel
bsraa0 hatice123_43 trendyol lolidenss romber diye geçiyo. Teşekkür ederiz biraz tontişiz beden konusunda zorlanıyoruz 12-18 almama rağmen ucu ucuna oldu daha 7 aylık😬
karcicegi3 livanurvealpinannesi61 LCW bakıyorum ama pek bir seçenek göremedim henüz hıcbırsey yok ortada ya 🥺
2_anne_ livanurvealpinannesi61 teşekkür ederim not alayım ben de bir şey alınacağı zaman bakarım. Böyle sitelerde daha güzel şeyler oluyor bir de uygun oluyor. Zaten yaşadığımız yerde aşırı pahalı mağaza çok tercih etmiyorum. Annemlere gittikçe Ankara’dan alıyorum cadde bebek mağazaları uygun oluyor. Arden kids e baktım uygun şeyler var. Önerileriniz için teşekkür ediyorum 🌸
Ygzbebis livanurvealpinannesi61 bedenleri tam beden mi alıyorsunuz nasıl ben o konuda arafta kalıyorum mesela oğlum 3 yaşında genelde hep 4-5alıyorum ama sitelerden alırken yorum yoksa hangi beden sipariş vereceğimi şaşırıyorum
duru22 Niyesordunbucevabi zara ](hhgcjjjvccbnnnbvvvbbhhbgcff)
Pamukhanim_ karcicegi3 evet bebeklik elbisem bende 1 kere bayramda giymişim sonra babaannem giymesin bunu demiş anneme annemde giydirmemis saklamış anneannem almış çünkü ondan bana hatıra kalmış oldu işte 🥺💕
livanurvealpinannesi61 karcicegi3 LCW da güzel yok bende baktım Instagram alıyorum hem daha uygun çeşit çok
karcicegi3 haticekasikci gayet şık maşallah annelerime aldıklarınız hepsi birbirinden güzel 🥹 ( giyilmeli bence ♥️🥹
karcicegi3 octaviablakee bu tarz veya koy elbise tarzı düşünüyorum suanlık bende bakalım bi aslında foruma gitsem mi diyorum 🤨🥰