karcicegi3 evett hazır bugün sipariş verdim bakalım gelir birkaç güne🥰 trendyolda la mabelle satıcısı var kızlar için harika elbiseler var ordan aldım kızlarıma yaşları 6-2.5 🤭 oğlumdan aynı şekilde internetten jammbayb sayfasından takım aldım yelekli 2 aylık o da 🙂