nisanada42 yaparlar. Devlet okuluna kayıt yapamazsiniz. Öyle olsa herkes yapar bunu değil mi. Devlet bir kural koymuş bunun sınırlarını çizmiş. Çocuğunuzun özel bir durumu varsa da ramdan rapor alın demiş. Çünkü bu durum suistimal edilmeye açık. Hiçbir gerekçe göstermeden kaydını anaokuluna alamazsınız. Bu şekilde hem birinci sınıfa giden çocukların hem de anasınıfı çocuklarin hakkına girilir.Kasım doğumlu yeğenim bu yıl mecburi değildi birinci sınıf.70 aylıktı. Önce birinci sınıfa çıktı kaydı. Okul açıldıktan sonra ablam dilekçe verip anasınıfına aldırdı kaydını. Onu bile önce birinci sınıfa kayıt ettiler.