nisanada42 bu tamamen ilk çocuğun özellikleriyle alakalı bir durum. Bazıları tekken bile çok zorluyor birinci sınıfta hep çevremizden duyuyoruz, örneklerini görüyoruz.
Benim kızım mesela bir kere olsun ödev yaparken başında oturmamız gerekmedi, ödevini hatırlatmamız gerekmez, okuldan gelince biraz dinlenir kendisi oturur hemen başına. Kreşte kazandığı bir davranış bu da. Çantasını kendi hazırlar, kendisi giyinir vs.