nisanada42 ilkokula kaydı düşen çocuğu anaokuluna kabul etmezler, sistem buna izin vermez bir kere aynı anda iki sınıfa birden kaydı olmaz.
Çocuk psikiyatristi ile durumu görüşmeniz gerekiyor erteleme konusunda bir sene sonra kolayca iptal ettirebileceğiniz bir tanıyla rama gönderip erteleme kararı aldırılabiliyor.
Ya da okula göndermezsiniz devamsızlıktan sınıf tekrarı yapar ve seneye birinci sınıf olur yine. Ama bu yöntemi ben kendim de tercih etmedim size de önermiyorum, zaten duygusal olarak hassas bir çocuğu bir sene evde tutmanın ona faydası olmaz.
nisanada42 Fakat psikolojik olarak dayanıksız bir çocuk. Çabuk pes eden, duygusal anlamda sağlamlığı olmayan, kendini savunamayan bir çocuk
Bir sene sonra bunlar değişmiş olacak mı bir de?
Bazı şeyler kendiliğinden yoluna girmez, bu konuda ciddi bir problem olduğunu düşünmüyorsanız destek alabilirsiniz. Ben kendi kızımla ilgili de benzer şeyler düşünüyordum, zaman zaman okul ortamında sorunlar yaşadığı da oluyor ama öğretmeniyle birlikte hallediyoruz bir şekilde. Okullarda psikolojik danışmanlar var yine onlarla görüşüp yardım alabilirsiniz.