bsrsrcm bence acele etmeyin, herkesin bünyesi farklı. Ben bşrşnci gebeliğimde özel bşr diyet yapmak zorunda kaldım 9 kg ile doğurdum, 6. Ayın sonunda hamile kaldığım kilodan 4 kg daha düşüktüm. İkinci gebeliğimde diyet yoktu toplamda 18 kg aldım, bugün 22 gündür doğum yaptım 13 kg gitmiş, 5 kisi üzerimde. Bu arada her iki doğumumda sezeryan. Yani birinci de sadece 9 kg almama rağmen vermek 6 ay sürdü, ikinci de fazla kg aldım ama 22.gün ve güzel la verdim. Bu arada her ikisinde de diyet spor yapmadım, sadece emzirirerek verdiğim kilolar. Bşraz sakinlik ve sabır 🌸 şuan anneliğinizin tadını çıkarın, hepsi geçecek.