Moral bozukluğundan buraya bakmayı bile unutmuşum. Yalnız olmadığım bir çok hikaye okudum. Şöyle genele baktığımda kimimizde emzirme kilo verdirmiş kimimizde aldırmış. Bu bile kişiden kişiye değişen bir şey bunu şimdi çok daha net gördüm. Kendine yüklenme daha 2 ay olmuş demişsiniz. Haklısınız kendime zamansal olarak zaten yüklenmiyorum beklediğimde bir an da 5-10 kilo gitsin değil asla. Sadece dikkat etmeye özenli olmaya başlamama rağmen bırakın 500 gramı 100 gram bile gitmemesi. Halbuki bedenimi kabul ederek, bunun bir süreç olduğuna inanarak ful motive başladım. Sürekli de tartılmadım ki moralim etkilenmesin diye. Ama sonuca baktığım da dediğim gibi en ufacık bir ilerleme olmaması beni en başa yani lohusalıktaki buhranıma döndürdü. Yine de benim gibi olup bir kaç ay sonra ilerlemenin hızlandığını gördüğüm hikayeler okudum işte bu tekrar motivasyon oldu bana. İşe başladıktan sonra bu şekilde olmak istemiyorum arkadaşlar. Evet bebeğimle bu zamanlarım bir daha gelmeyecek biliyorum ama ben sadece bebeğimi değil kendimi de sevmek istiyorum. İşe döndüğümde eskisi gibi aynaya bakıp ne giysem diye kombinlerime bakmak istiyorum. Umarım bu süreç bir an önce hepimiz için olumlu bir şekilde ilerlemeye başlar da şöyle keyifimiz yerine gelir. Destek mesajlarınız için çok teşekkür ederim. Hepinizin anne kalbinden öpüyorum. İyi ki varsınız güzel kadınlar💞