bsrsrcm öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun 🌸 sizi çok iyi anlıyorum, hayatı boyunca kilo problemi yaşamamış olup şimdi bu ne diyorsunuz. Ben de öyleydim. Kendime baya dert edindim. 54 kilo ile hamile kaldım ki benim için normal halime göre fazla bir kiloydu. 78 le doğuma gittim. 1 ay sonra 67 ydim ve ne kadar diyet de yapsam diyetisyenle de çalışsam -½ kilo ya gördüm ya görmedim. Ne zaman kafam rahatladı, emzirmeyi bırakma noktasına geldim diyet yapabilmeye başladım o zaman bi parça fark etti. Emzirirken verirsin lafı herkes için geçerli değil maalesef. Şimdi 2 yaşına girecek bebeğim ve ben 62 ye düştüm spor ve diyetle. Kilodan ziyade hamilelik öncesi kotlarıma girebiliyorum bu bile benim için büyük motivasyon 🌸 daha yolum var ama spor ve diyetle halledeceğim inşallah 🙏🏻 siz de lütfen kendinizi psikolojik olarak zorlamamaya çalışın çünkü gerçekten bebeğiniz daha çok küçük, çok iyi anlıyorum ben de o aylarda cidden çok kötü hissediyordum ama o günleri geri gelmiyor. Siz eski kilonuza dönseniz de dönmeseniz de o hemencecik büyüyor ❤️