bsrsrcm normal doğum yaptım 25 kg aldım, 20sini son 1,5 ayda aldım şekerden ötürü. suydu yani aslında. doğumdan sonraki 8. günde 15 kilo gitti. ödem vs herşey gitti ve 10kg gram dahi gitmedi. zaten 5. ayımda da hamile kaldım. o zamana kadar da hiç gitmedi kaldı. şimdi 4,5 aylık hamileyim öncekinden kalma +10 kg ile devam ediyorum kilo almamaya çalışıyorum zorunlu diyetteyim normaldede şekr hast olduğum için. demem o ki normal sezeryan farketmiyo tamamen genetik, yapı meselesi. işte şeker vs varsa bu daha zor oluypr benimki gibi. arkadaşım 30 kg aldı sezeryan oldu 1 haftada eski haline döndü. dal gibi kız.