3kedili2bebekli yok zaten konusma disinda cok sukur hic sorunumuz yok. Taklitler yapar, gel , ver , al, isigi ac kapa kapiyi ac kapa tarzi komutlari anlar. Disari cikalim derim gider hemen montunu gosterir. Goz temasi, sosyallik falan hepsi gayet iyi. Zaten bunlardan dolayi dusundum acaba benle yalniz hep ben mi fazla ilgilenemiyormuyum. Zaten bir kac aya oyun grublarina goturmeyi dusunuyorum. Bide yazin koye de goturcem orda insanlar, hayvanlar falan cok. Tavsiyeleriniz icin cok tesekkurler 🌸