Selam arkadaslar. Bebegim 12.5 aylik. Gelisimi iyi cok sukur , bir tek konusma olayina biraz takintiliyim. 2-3 kelime soyluyor, kendi dilinde surekli biseyler diyor ama kelimeler anlamli degil. Mesela herseye dede diyor gibisi. Gecen parkta 15 aylik bebek gordum, baya baya kelimeler soyluyordu, kedi gorunce miyav falan yapiyordu. Annesine sordum gec yurudu ama erken konustu diyor. Bizde erken yurudu acaba ondan mi boyle ? Gecenlerde annemler de neden hic bir kelime soylemiyor diyip durdukar bana. Aslinda uyumlu, sosyal bebek. Havalar iyi olunca surekli parka cikaririm akranlariyla kaynasmayi seviyor. Evde kartlarla , kitaplarla oynariz, sarki soyleriz dans etmeyi sever. Topla falan oynariz surekli. Baska neler yapa bilirim konusmasina destek icin ? Ne tur etkinlikler yapa bilirim ? Bide motor gelisimi onde olan cocuklar daha gec konusuyor dogrumu ? Aslinda konusma olayina takilmiyordum , zamani gelince konusur diyordum ama annemler surekli sorunca, parkta akranlarinin kelimeler soyledigini gorunce biraz endise duymaya basladim.